Oraș de lucru: Bucuresti
Nivel carieră: Mid-Level (2-5 Ani)
Departamente: Administrativ / Logistică, Auto / Echipamente, Office / Back-Office / Secretariat
Limbă străină: Engleză
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Student, Absolvent
Candidatul Ideal
Este o persoana: ordonata, organizata, loiala, descurcareata, care invata repede, este adaptabila, orientata catre munca in echipa, dornica sa creasca ierarhic prin performanta, proactiva si cu simtul umorului.
- Studii superioare finalizate sau in curs de finalizare.
- Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj
- Cunoasterea pachetul Microsoft Office ( Excel -avansat-, Word, Powerpoint)
- Cunoasterea limbii engleze nivel avansat – scris/vorbit
- Experienta in analiza datelor si previzionare
- Gandire analitica cu experienta in organizare si planificare
- Spirit de observatie si atentie la detalii
- Capacitate de decizie și asumarea responsabilității
- Permis auto cat. B – reprezinta un avantaj
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- Mentine evidentele relevante pe partea administrativa
- Intocmeste rapoarte si analize specifice
- Asigura o buna comunicare si mentine relatiile cu furnizorii si clientii cheie ai companiei, cu celelalte departamente ale companiei si rezolva problemele aparute
- Intocmeste / centralizeaza raportari zilnice / saptamanale / lunare conform standardelor companiei
- Asista managerul companiei in rezolvarea diferitelor task-uri
- Optimizeaza si supravegheaza impreuna cu managerul – aprovizionarea, depozitarea si inventarul
- Urmareste cu atentie stockurile din depozit astfel incat sa nu existe situatii de “out of stock” si comunica managerului
- Analizeaza datele pentru a identifica nevoile viitoare
Oferim:
- salariu atractiv
- tichete de masa
- bonus de performanta
- mediu de lucru placut
- asigurari private de sanatate
Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul a adresa de mail doru.fagaras@autototal.ro