Oraș de lucru: Bucuresti
Nivel carieră: Entry(<2 Ani)
Departamente: Administrativ / Logistică, Auto / Echipamente
Limbă străină: Engleză
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Calificat
Candidatul Ideal
- Locat în București;
- Studii: minimum liceul absolvit;
- Puternică orientare către client;
- Abilități foarte bune de comunicare (vocabular dezvoltat, exprimare clară);
- Competențe digitale avansate: Excel (accent pe pivoți/ grafice/ condiționări) și Powerpoint
- Limba engleză la nivel conversațional.
Cerințele descrise mai sus vor fi verificate prin teste specifice.
Descrierea jobului
În acest rol:
- Asiguri suportul administrativ în ceea ce privește relația comercială cu clienții din portofoliul alocat (clienți locali și internaționali);
- Participi activ în expunerea/ explicarea serviciilor pe care le oferim către clienții finali;
- Verifici acuratețea datelor din contractele de parteneriat și le vei arhiva fizic și electronic;
- Colectezi și centralizezi date relevante din activitatea service-urilor din rețele; pe baza acestor date vei construi prezentări în Excel sau Powerpoint pentru diferite evenimente în legătură cu rețele de service auto.
- Ești liantul dintre diferite departamente/ colegi în anumte proiecte pe care le dezvoltăm/ implementăm;
- Ocazional participi la diferite evenimente ale companiei în diferite zone ale țării.Îți oferim:
Mod de lucru hibrid (de la birou și de acasă, în funcție de nevoile de business);
Pachet salarial competitiv;
Mediu de lucru dinamic ce oferă oportunități de învățare și dezvoltare profesională.
Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul a adresa de mail calin.tudorache@autototal.ro


