Oraș de lucru: Cluj-Napoca
Nivel carieră: Entry-Level (< 2 Ani) Mid-Level (2-5 Ani)
Departamente: Auto / Echipamente, Relații Clienți / Call Center
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Necalificat, Student, Absolvent
Candidatul Ideal
Persoana comunicativa, dinamica, ambitioasa, cu atitudine pozitiva, careia sa-i placa lucrul in echipa, cu dorinta si disponibilitate de invatare continua.
- studii medii/superioare
- cunoscator al programelor de identificare piese auto
- cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel)
- foarte bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa
- orientare catre client, responsabilitate si initiativa
- spirit de echipa
- abilitatea de a prioritiza
- capacitate de planificare si organizare
Descrierea jobului
- preia apelurile initiate de clienti si rezolva solicitarile acestora cu profesionalism si promptitudine
- contacteaza telefonic clientii in vederea comunicarii de informatii despre produsele si serviciile oferite de companie
- ofera suport catre echipele de vanzari si/sau catre parteneri la telefon sau pe email
- furnizeaza informatii relevante si corecte catre clienti/parteneri despre produsele si serviciile oferite de companie
- raspunde solicitarilor receptionate pe e-mail sau telefon din partea clientilor/echipei de vanzare
- promoveaza produsele companiei la telefon si/sau e-mail
- intocmeste si transmite catre clienti/parteneri documente specifice
- isi indeplineste obiectivele individuale de performantaBeneficii:
- asigurare medicala privata
- tichete de masa
- mediu de lucru dinamic si prietenos
Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul a adresa de mail tiberiu.prunean@autototal.ro