Oraș de lucru: Fagaras
Nivel carieră: Entry-Level (< 2 Ani), Mid-Level (2-5 Ani)
Departamente: Auto / Echipamente, Relații Clienți / Call Center
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Necalificat, Student, Absolvent
Candidatul Ideal
Persoana comunicativa, dinamica, ambitioasa, cu atitudine pozitiva, careia sa-i placa lucrul in echipa, cu dorinta si disponibilitate de invatare continua.
-studii medii sau superioare
-cunoscator al programelor de identificare piese auto
-cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel)
-foarte bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa
-orientare catre client, responsabilitate si initiativa
-spirit de echipa
-abilitatea de a prioritiza
-capacitate de planificare si organizare
Descrierea jobului
-preia apelurile initiate de clienti si rezolva solicitarile acestora cu profesionalism si promptitudine
-contacteaza telefonic clientii in vederea comunicarii de informatii despre produsele si serviciile oferite de companie
-ofera suport catre echipele de vanzari si/sau catre parteneri la telefon sau pe email
-furnizeaza informatii relevante si corecte catre clienti/parteneri despre produsele si serviciile oferite de companie
-raspunde solicitarilor receptionate pe e-mail sau telefon din partea clientilor/echipei de vanzare
-promoveaza produsele companiei la telefon si/sau e-mail
-Administreaza si dezvolta portofoliului dе cliеnti;
-intocmeste si transmite catre clienti/parteneri documente specifice
-isi indeplineste obiectivele individuale de performanta
Beneficii:
-asigurare medicala privata
-tichete de masa
-mediu de lucru dinamic si prietenos
Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul a adresa de mail cristian.cotofana@autototal.ro