Oraș de lucru: Satu-Mare
Nivel carieră: Entry-Level (<2 ani) Mid-Level (2-5 Ani)
Departamente: Administrativ / Logistică, Office / Back-Office / Secretariat
Industria: Masini/ Auto
Limbă străină: Nespecificat
Tipul job-ului: Full Time
Studii: Necalificat, Absolvent
Candidatul Ideal
Persoana comunicativa, dinamica, ambitioasa, cu atitudine pozitiva, careia sa-i placa lucrul in echipa, cu dorinta si disponibilitate de invatare continua.
Cerinte:
-studii medii
-cunostinte de Microsoft Office (Word, Excel)
-intocmirea corecta a evidentei primare a incasarilor si platilor
-intocmirea chitantelor pentru sumele incasate
-verificarea numerarului, monetarelor si a chitantelor pe baza decontului
-intocmirea Registrului de casa
-mentinerea relatiei cu banca si efectuarea platilor catre banca
-cunoasterea programelor de identificare piese auto reprezinta un avantaj
-dorinta de a invata metode noi de lucru
-persoana responsabila, organizata, dinamica;
-foarte bune abilitati de comunicare, relationare si ascultare activa
-spirit de echipa
-capacitate de planificare si organizare
– capacitate de analiza si sinteza;
– cunostinte bune ale legislatiei si procedurilor financiare romane
Descrierea jobului
-preia apelurile telefonice
-realizeaza activitati de contabilitate primara
-arhiveaza documentele
-preia apelurile initiate de clienti si rezolva solicitarile acestora cu profesionalism si promptitudine
-ofera suport catre echipele de vanzari si/sau catre parteneri la telefon sau pe email
-rezolva probleme legate de marfa pierduta/deteriorata si/sau retururi
-preia banii de la soferi, intocmeste tickete
-intocmeste si transmite catre clienti/parteneri documente specifice
-isi indeplineste obiectivele individuale de performanta
Beneficii:
-asigurare medicala privata
-tichete de masa
-mediu de lucru dinamic si prietenosop
Daca sunteti interesat de acest job, va rugam trimiteti cv-ul la adresa de mail dorin.borciu@autototal.ro